Cercetătorii sunt Speriaţi… Este o Specie Nouă de Animal sau Extraterestru? Video

Pe planeta noastră, în fiecare zi sunt descoperite noi specii de animale. Unele dintre ele sunt aşa de ciudate încât le putem cataloga ca fiind nepământene. Într-o zi, câţiva fermieri americani din Colorado îşi vizitau lanurile de porumb şi au găsit creatura din imagine. Au rămas uimiţi deoarece nu ştiau ce să facă, nu mai văzuse aşa ceva până acum.

Creatura avea pe lângă ea şi pui. Părea inofensivă şi destul de cuminte. Fermierii au dorit să o mute de acolo, dar în momentul în care au atins-o, a început să scoată nişte sunete necunoscute omului, acest lucru îndemnându-i pe bărbaţi să cheme autorităţile. În urma apelului telefonic, zona a fost împânzită imediat de poliţie şi totul a devenit „ultra secret”.

La faţa locului au sosit şi cercetătorii de la Harvard pentru a stabili cu certitudine din ce specie face parte animalul descoperit. Mass-media încă aşteaptă comunicatul de presă din partea cercetătorilor, cu toate că există multe „voci” care sunt convinse 100% că nu se va mai face referire la acest animal în viitorul foarte apropiat.