„Fetiţele” din România deţin supremaţia în Europa.

Ne place sau nu, statisticile Interpol sunt clare: România a ajuns deja principalul furnizor de „dame de companie” pe piaţa europeană, devansând Ucraina şi Rusia, celelalte două ţări de pe acest inedit „podium” al traficului de carne vie.

În spatele statisticilor există, fără îndoială, o lume extrem de pestriţă, căci marea majoritate a damelor de companie românce sunt parte a unor reţele de traficanţi foarte bine puse la punct.

Iată câteva metode de racolare folosite de grupările infracţionale specializate în comerţul sexual.

Îndrăgostitul

În esenţă, individul le jură fetelor dragoste eternă, făcându-le să creadă că partea cu dama de companie este doar un sacrificiu moral minor, menit să îi ajute să poată să îşi trăiască povestea de dragoste.

Deşi intens mediatizată, metoda a avut şi are încă succes în mii de cazuri, semn că oricât de mult s-ar scrie despre acest subiect, oricum este prea puţin pentru a schimba mentalitatea româncelor care cred în şantajul emoţional practicat de racolatorii fără scrupule.

Prietena binevoitoare

O altă metodă de succes prin care fetele românce sunt convinse să ajungă dame de companie este cea numită „girlfriend”. În linii mari, aceasta se bazează pe exploatarea abilă a dorinţei de a fi pe măsura celor din anturaj.

Apropierea de victimă se face prin intermediul unei alte fete, care joacă, la fel ca în cazul „celui îndrăgostit”, o adevărată piesă de teatru. La început, „ţinta” este atrasă într-un grup de fete petrecăreţe, care „sparg” banii fără să le pese prea mult. Apoi, încetul cu încetul, o fac să se simtă prost că nu dispune de la fel de mulţi bani, apoi îi oferă şi soluţia: să „se iubeasca” cu un bărbat darnic.

Palma şi pumnul

Dacă primele două metode sunt relativ delicate, în sensul că lucrurile se rezumă la şantaj emoţional şi exploatarea lăcomiei, cea de-a treia metodă, „Palma şi pumnul”, este extrem de violentă. Pe scurt, racolatorii de meserie abordează „fete” independente (de regulă fete din familii foarte sărace, care încearcă să supravieţuiască din meseria de escorta). Se prezintă la început drept clienţi, însă ulterior trec la violenţă, pentru a le convinge pe fete să lucreze pentru ei.

Sursă foto. Articol preluat integral de pe portalul de informaţii http://www.inforoes.com