Video halucinant! NASA șochează din nou! Vrea să îl aducă pe Iisus pe Pământ.

VIDEO - NASA intenționează să organizeze un imens spectacol holografic.

NASA intenționează simularea venirii Lui Iisus Hristos cu ajutorul proiectului Blue Beam (Raza Albastră). Scopul acestei simulări este acela de a a înșela oamenii și a distruge credința și religiile.

Proiectul celor de la NASA, constă în organizarea unui imens spectacol holografic, cu ajutorul unor computere gigantice proiectate pe cer, astfel încât să fie vizibil pe întreaga planetă. Prin transmisia unor unde care acționează în mod direct asupra creierului, fiecare om de pe planetă poate vedea în această hologramă, a doua venire a Mântuitorului, specific religiei sale și îl va auzi vorbind în limba lui.

Prin urmare proiecțiile Iisus, Buddha, Mohamed, Krishna se vor uni într-o singură înfăţişare și apoi va face o revelație. Planurile diabolice ale acestui „Salvator” este acela de a distruge vechiile religii, pe care le va considera responsabile pentru tot răul care se întâmplă pe Pământ. Oamenii vor trebui să creadă în acest „Dumnezeu” pe care îl pot auzi și vedea.

Mai multe servicii secrete afirmă că în ultimii 25 de ani, fosta URSS a stocat într-un computer foarte avansat, informații despre proprietățile chimice, electrice și biologice ale creierului uman, efectuate în urma unor studii pe milioane de oameni.

Aceste date, permit manevrarea senzațiilor vizuale și auditive.  Au fost strânse date despre toate limbile și dialectele de pe Pământ pentru a fi pe înțelesul oricărui om de pe planetă. Existenţa unor astfel de computere este menționată într-un articol care a fost publicat în martie 1983, în cotidianul Sidney Morning Arrow. Sursă știre  Sursă foto