Poliţia în ALERTĂ! Românii rămân FĂRĂ BANI pe CARD. Vezi cum sunt FURAŢI.

Noi metode de furt de pe cardurile românilor, sunt în acest moment cercetate de echipele de specialişti din cadrul Poliţiei Române. Inventivitatea hoţilor pentru a ajunge la extragerea banilor de pe fiecare card, este fără limite. Dacă observaţi orice gest suspect la ATM-ul de unde vă ridicaţi banii sau în orice magazin unde vă plătiţi cumpărăturile, sunaţi imediat la poliţie, deoarece sunteţi posibilă victimă a unei înşelătorii. De curând, postul de televiziune Antena1, a prezentat cu exactitate câteva dintre cele mai uzitate metode de înşelătorie, utilizate de hoţi. Câteva dintre persoanele care au fost victime, au avut bunăvoinţa să povestească cum au rămas fără sumele frumușele care le aveau depozitate pe cardul bancar, scriu cei de la jurnalmm.ro citând portalul de ştiri a1.ro.

Atenţie la metodele de furt prezentate mai jos!

„Atentie cand platiti cu cardul! Undeva la inceputul anului am fost la o benzinărie să alimentez cu benzina si neavand cash la mine am platit cu cardul. Cand m-am dus la ghiseu vanzatorul mi-a luat cardul l-a trecut printr-un POS identic cu unul normal si mi-a inmanat un terminal, pe care scria numele unei bănci, ca sa introduc codul PIN. Dupa ce am introdus codul PIN acesta a luat terminalul si l-a pus pe ghiseu.

Dupa un minut mi-a spus ca nu a functionat tranzactia si sa mai introduc inca odata codul PIN. De data asta el a trecut cardul prin POS-ul bancii si tranzactia s-a efectuat cu succes. Numai ca, prima data, el mi-a copiat banda magnetica a cardului si de asemenea codul PIN. Asta s-a intamplat undeva la inceputul săptămânii.

Vineri, cand m-am uitat in cont am avut surpriza sa vad ca tocmai ridicasem numerar de la Londra. Se pare ca mi-au reprodus cardul si l-au folosit pentru ridicari de numerar. „Norocul” meu a fost ca am sesizat din timp ridicarile de numerar si am reusit sa blochez cardul. Paguba a fost destul de mare si banca oricum nu te despagubeste deoarece e „PIN based transaction”. In concluzie daca cineva iti spune ca nu a functionat tranzactia si-ti spune sa mai introduci inca o data codul PIN, atunci trebuie sa-ti arate un bon pe care scrie motivul din care nu a fost acceptata prima data tranzactia.

loading...

Daţi-mi voie să vă atrag atenţia asupra unei noi forme de înselătorie, apărută de curând, şi care, din păcate ne-a atins şi pe noi în Europa. Mecanismul înşelătoriei este următorul: pe telefonul mobil apare o înştiinţare privind un apel nepreluat. Înştiinţarea poate apărea chiar fără ca telefonul să fi sunat vreodată. Dacă proprietarul telefonului, văzând de ce număr e vorba, iar dacă acesta incepe cu +39…, +390…, +391…., +392…, +393…, +394… (în cazul depistat de noi era numărul 393193260045), îl sterge imediat, nu se va întâmpla nimic. Dar dacă sună la acel număr va deveni victima infractorilor. În cazul concret, titularul telefonului a sunat la numărul respectiv, nu a mai avut posibilitatea să întrerupă convorbirea, costurile înregistrate pe factură depăşind 2.000 de euro.

Din informatiile primite de la Ministerul de Interne e vorba de mai multe astfel de cazuri. De aceea vă rog, în ideea prevenirii altor cazuri, transmiteţi această informaţie cât mai multor oameni.”

Sursă foto. Sursă articol: portalul de informaţii jurnalmm.ro