Oamenii de stiinta sunt foarte convinsi de faptul ca, in spatiu exista forme extraterestre de viata. Nu este o gluma facuta de acestia, este rezultatul miilor de ore, in care cei care se ocupa de cercetare, au pus cap la cap, informatiile primite prin intermediul aparaturii ultrasofisticate, ce cutreiera zilnic spatiul Universului.

Agentiei spatiala americana a afirmat ca NASA va cutreiera tot Universul pana va gasi acele forme de viata extraterestre care exista cu siguranta.

Agentia a descoperit deja mai mult de 5000 de planete care pot sustine viata si, potrivit astronomilor, inca mai sunt multe alte de descoperit. Sara Seager, profesor la Institutul de stiinta din Massachusetts a spus:

„La un moment dat, oamenii vor putea arata catre o stea si vor spune ca acea stea are o planeta ca Pamantul. Astronomii cred cu tarie ca este foarte posibil ca fiecare stea din galaxia noastra are cel putin o planeta”.

Sursa VIDEO: WorldFacts  Sursa FOTO: go4it.ro si metropotam.ro Cititi mai multe informatii interesante pe portalul caplimpede.ro