Dr. Doru Laza: “Ce ar trebui să mâncăm dimineața, la prânz și seara”

Doctorul Doru Laza este pe departe unul dintre puţinii medici din lume, care în slujirea bolnavilor țin seama de aspectul duhovnicesc, de învățăturile din Sfânta Scriptură, astfel încât vindecarea să fie completă, și pe plan spiritual, scrie lataifas.ro

Fără modestie, acesta este de părere că Dumnezeu ne-a arătat calea pe care trebuie să o urmăm pentru a fi sănătoși. Ne-a dăruit natura cu toate roadele ei binecuvântate, aerul și apa curată, soarele și tot ce organismul nostru are nevoie pentru a trăi o viață cât mai lungă și sănătoasă.

Trezirea – cât mai devreme

Oamenii longevivi din Ecuador au trei secrete de viață pe care le putem prelua și noi. În primul rând, sunt foarte matinali. Se trezesc devreme, deoarece organismul secretă cea mai mare cantitate de cortizon, esențial pentru energia de care corpul are nevoie pe parcursul zilei. Mâncatul devreme și culcatul devreme sunt celelalte 2 secrete ale oamenilor care locuiesc în zonele cu cele mai mari rate ale longevității.

Rugăciunea – respirația sufletului

loading...

Primul lucru pe care trebuie să îl facem când ne sculăm din somn este să ne rugăm. Pentru că, spune doctorul Laza, o zi perfectă este aceea în care ne trezim și ne culcăm cu gândul la Dumnezeu, mulțumindu-i pentru toate darurile Sale gratuite, știute și neștiute. Apa – esențială dimineața. Al doilea lucru important, pentru corp, este să bem apă. Nu apă minerală, nu sucuri acidulate, nu cafea. Cei care nu beau apă dimineața – și sunt foarte mulți, riscă să facă pietre la rinichi și la vezică, hemoroizi, varice, discopatie.

Mișcarea fizică

După aceea este bine să facem puțină gimnastică de înviorare ca să ne pregătim pentru activitățile pe care urmează să le facem în timpul zilei.

Micul – dejun

Masa de dimineață trebuie să ne ofere combustibilul necesar pentru desfășurarea de activităților fizice și mentale din timpul zilei, de aceea ea trebuie să fie cât se poate de consistentă. Potrivit Sfintei Scripturi, este bine să consumăm cereale (integrale) sau semințe încolțite, precum terci de ovăz sau de grâu, de orz sau hrișcă. Coliva este foarte sănătoasă și o putem prepara mai des, adăugându-i diverse semințe și nuci. Se prepară cu miere și nu cu zahăr, ca să nu ne stricăm oasele. O linguriță de polen este binevenită, datorită aportului complet de nutrienți. Se poate servi o cană cu lapte de soia, bogată în proteine și fără pic de colesterol. Ungeți o felie de pâine integrală cu gem natural, fără zahăr. Dacă vrem să ne păzim pacea sufletului și mintea netulburată, este bine să ne ferim pe cât posibil de știrile din ziare, de la radio sau TV. Doctorul Laza ne sfătuiește să nu răspundem la jigniri și alte provocări negative.

Masa de prânz

Cu 30 de minute înainte de fiecare masă trebuie să bem apă. Ea trebuie să fie de izvor, proaspătă, curată, nu din magazine, nu de la robinet. Nu beți apă în timpul mesei sau după masă. Masa de prânz este importantă și nu trebuie să sărim peste ea. Putem începe cu o salată cu ulei de măsline. Este indicat ca după masă să facem o plimbare ușoară, ca să nu dezvoltăm hernie.

Masa de seară

Cina trebuie să fie cât mai ușoară. Ultima masă a zilei trebuie servită înainte de ora 19:00. Ideal ar fi să mâncăm crudități, salate, fructe sau chiar sucuri de fructe ori legume. seara ne putem concentra pe activități mai importante, precum citirea Sfintei Scripturi, care ne poate aduce nu numai un somn liniștit, ci și multă înțelepciune.

Sursă FOTO. Citiţi mai multe informaţii interesante pe portalul lataifas.ro

“Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol”.